ساخت مخزن استیل - Steel Tank

مخازن استیل جوشی:

این نوع مخازن استیل برافراشته معمولاً روی پایه سیمانی ایمن نصب می شوند تا مخزن به طور ایمن لنگر بیاندازد. مخازن استیل از فولاد کربن درجه یک A-36 استفاده می کنند که آن ها را برای طیف گسترده ای از کاربرد های صنعتی، تجاری، مسکونی و ... مناسب می کند.

ذخیره آب قابل شرب شهرداری:

یک مخزن استیل آب جوش داده شده از فولاد تا حد زیادی شناخته ترین و شناخته شده ترین کاربرد این مخزن استیل ذخیره آب با دوام و انعطاف پذیر است. شهر ها، شهرستان ها، مناطق آب شهری و تعاونی ها همه از این مخزن تأیید شده برای ذخیره نیاز های آب آشامیدنی شهر خود استفاده می کنند. از آن جا که این مخازن استیل می توانند با رنگ های مختلف نیز پوشانده شوند، آن ها به بخشی از چشم انداز تبدیل می شوند و اغلب به عنوان یک مکان مهم تبدیل می شوند.

مخازن ضد حریق:

در بسیاری از شهر ها و کشور ها دیگر نصب مخزن استیل ضد حریق لازم است و تا زمانی که مخزن پیشگیری از آتش سوزی در ملک نصب نشود مجوز تجارت جدید صادر نمی شود. مخازن استیل مهار آتش می توانند تا 10،000 گرم و 300،000 گالن نیز برسند. تمام مخازن ما سازگار با شرایط هستند و اگر زمانی فرا برسد که فاجعه ای به مقدار کافی آب نیاز داشته باشد، یک نجات دهنده هستند.

مخازن شیمیایی و نفتی:

در جامعه ای که استفاده از مواد شیمیایی برای همه چیز از تولید گرفته تا کود تا پالایشگاه یک امر عادی است، یک مخزن استیل جوش داده شده به دلیل دوام، به طور طبیعی مقاوم در برابر خوردگی و همچنین ایمن تر و بدون نیاز به نگران ایجاد سوراخ یا سوراخ در نتیجه ریختن مواد سمی و ایجاد یک رویداد خطرناک باشید.

ذخیره نیروگاه:

نیروگاه امروز مکانی پیشرفته برای فرآوری زیست توده، زغال سنگ تمیز، هسته ای و ایجاد منبع تغذیه برای حمایت از جوامع در حال رشد است. مخازن استیل جوش داده شده برای اهداف مختلف استراتژیک بر اساس تولید و نیاز به انرژی جوامع مورد حمایت استفاده می شود.

ساخت مخزن ذخیره سازی ملی:

مخازن استیل جوش داده شده ما با طیف گسترده ای از پوشش های داخلی موجود است. ما همچنین پوشش هایی برای آب آشامیدنی، فاضلاب، سوخت و غیره داریم. ما همچنین انتخاب گسترده ای از پوشش های بیرونی با رنگ های مختلف و پایان را ارائه می دهیم. اشکال و پیکربندی های مختلف متناسب با هر محیط و مکانی در دسترس است: به عنوان مثال، مخزن استیل تکجداره یا مخزن استیل دو جداره و مخزن استیل کف تخت یا  مخزن استیل مخروطی.

مخزن استیل دوجداره:

مخزن استیل دوجداره مخزنی است که جهت حفظ دمای محصول داخل مخزن به کار برده می شود و همان طور که از نامش پیداست دارای 2 جداره از جنس استیل می باشد نوع استیل مورد استفاده با توجه به مایع و یا محصول موجود در داخل مخزن می تواند از جنس استیل 304  ، 316 و یا غیره باشد بین دو جداره مخازن با توجه به رنج دمایی مختلف می تواند فوم، پشمسنگ  و یا پشم شیشه باشد جداره دوم این نوع مخزن استیل نقش کاور را بازی کرده و عایق دور مخزن را پوشش می دهد و استحکام خوبی به مخزن استیل می دهد  و محافظ خوبی برای عایق می باشد.

ساخت مخزن استیل دوجداره ظرافت  و حساسیت های خاص خود را  میطلبد.  طراحی و ساخت مخزن استیل دوجداره با توجه به نوع کاربرد آن می تواند کویل دار و میکسردار باشد که انتخاب نوع کویل و میکسر خود مراحل طراحی  و مهندسی ویژه ای دارد.

ویژگی هایی که باعث تعیین قیمت مخزن دوجداره می شود شامل جنس استیل،حجم مخزن استیل ، کویل دار و دار بودن مخزن استیل، ضخامت ورق های مورد استفاده و غیره می باشد که مشتریان محترم باید کمال دقت درلحظه  خرید و سفارش را باید داشته باشند.

آیا می خواهید در مورد مخازن استیل بیشتر بیاموزید؟

مخازن استیل مزایای بسیار فراوانی دارند. آیا می خواهید در مورد چگونگی سود شما بیشتر بدانید؟

سال هاست که از مواد سنتی و ذخیره سازی استفاده می شود. با این حال، موفقیت در مورد مواد مورد استفاده برای مهندسی مخزن استیل، زمینه انتخاب کاملاً جدیدی در مورد انتخاب مخازن استیل ایجاد شده است که برای اهداف شما بهترین کار را خواهد کرد.

اگر علاقه مندید درباره مزایای مخزن استیل و مخزن استیل دوجداره در مقایسه با مدل های سنتی بیشتر بدانید به وبسایت مخزن استیل پایپ ایران مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش تولید مخزن استیل و استعلام قیمت مخزن استیل با متخصصان و کارشناسان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.




Comments